
Satış Sonrası Hizmetlerimiz
(a) Satışını yaptığımız CID Easy® çağrı tanımlama cihazları ve bu cihazlarla kullanılmak üzere tasarladığımız tüm yazılım ürünleri (bilgisayar programları), tasarım ve imalat hatalarına karşı, satış tarihinden itibaren 24 ay süre ile garanti kapsamı altındadır.
(b) Söz konusu hizmetler ücretsiz yazılımlar da dahil olmak üzere tüm yazılım ürünlerini kapsar.
(c) Müşterinin bilgisayarında çalışan programlarda veri tabanının yedeklenmesi ve verilerin güvenliğinin sağlanmasından müşteri sorumludur. Söz konusu hizmet kullanıcının elinde veri tabanı yedeğinin bulunmadığı durumlarda, arızalanmış veri tabanının teknik imkanlar ölçüsünde kurtarılmaya çalışılması hizmetidir.
(d) Yazılım ürünlerimiz sürekli olarak güncellenmekte ve hata denetimleri yapılmaktadır. Söz konusu hizmet müşteri tarafından bulunan ve deklare edilen yazılım hatasının koşulsuz giderilmesi garantisidir. Hata giderme "yazılıma ilave ve geliştirme yapılması" taleplerini kapsamaz. Ancak ilave ve geliştirme talepleri teknik imkanlar çerçevesinde "öneri" olarak değerlendirilir.
(e) Söz konusu hizmet müşterilerimizin, yazılımların yeni versiyonlarına geçişlerini sağlamak amacıyla, yazılım ürünlerinin -sınanmış- en son versiyonlarının sitemiz üzerinde bulundurulması hizmetidir. Yeni versiyon yazılımın kurulması ve veri tabanlarının aktarılması müşteri sorumluluğundadır. Yeni versiyon program geliştirilmesi sırasında müşteri elinde bulunan verilerle uyumluluğu sürekli göz önünde bulundurulur. Ancak bu durumda ortaya çıkabilecek uyumluluk sorunları "yazılım hatasının giderilmesi" kapsamında değerlendirilir.
(f) Söz konusu hizmetler, (sorunun tekrarının sebebi müşteri bilgisayarına ve çalışma tarzına bağlı sorunlar olduğu için) sadece bir sefere mahsus olmak üzere ücretsiz verilir.